Religious Myspace Comments
MyNiceProfile.com **DikalaKu Mengharapkan Redha Dan CintaMu** +~ HANYA SATU KALIMAH SATU FIKRAH SATU ARAH SATU CINTA SATU KEHIDUPAN ~+ Hello Kitty With Pet Lion

Wednesday, May 25, 2011

Warkah Untuk Sahabatku..


Assalaimualaikum wahai sahabatku..
Inginku coretkan luahan hatiku ini untuk dirimu..
Sahabat,hadirmu memberi aku seribu makna.
Mengajar aku erti kehidupan,erti persahabatan dan erti kesusahan..Aku bersyukur Allah hadirkan dirimu dalam hidupku..

Sahabat,dirimu tidak pernah berputus asa untuk menasihatiku...
Engkau sanggup korbankan masa untukku,mendengar segala keluh kesalku..Memberi aku semangat bila aku bangkit kembali..Menyedarkan aku semula tika aku dalam kealpaan..Hadirmu mendekatiku ke jalan kebenaran,jalan yang diredhai oleh Allah S.W.T..Engkau sentiasa bersabar dengan karenahku..Walaupun aku sering menyakiti hatimu engkau masih tersenyum lagi..

Ketika aku menangis dan kesedihan,engkau sentiasa bersamaku..Engkau akan menceriakan kembali semula hidupku ini..mengukir semula senyuman di wajahku..Hatiku tenang bila melihat wajahmu..Ketika aku gembira dan kadang-kadang melupakan dirimu,engkau masih mampu tersenyum..besar sungguh pengorbananmu..

"Selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah mempersia-siakan sahabat yang telah dicarinya"Saidina Ali

sahabat,engkau sering menasihatiku untuk menghargai orang yang sering menyayangi kita..Dan mengajar aku untuk menerima ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah..KIta tak semestinya bersahabat selama-lamanya sebab kita semua adalah milik Allah..BIla masa Allah akan menariknya..Jadi hargai sahabat kita selagi sahabat kita masih ada..sahabat,aku akan hargai dirimu hingga ajal memisahkan kita..Dan jika aku ada salah maafkan aku sahabat..
Sahabat,inginku katakan engkau memang sahabat terbaikku..Aku bersyukur Allah hadirkan engkau sebagai sahabatku..membimbing aku ke jalan benar,Hadirmu ibarat cahaya yang menerangi hidupku..Terima kasih sahabat..Terima kasih Ya Allah..semoga persahabatan kami akan berkekalan hingga akhir hayat..Dan terima kasih juga kepada kawanku yang telah menitiskan air mataku..Tanpa kawan, aku takkan berjumpa dengan sahabat..


No comments:

Post a Comment