Religious Myspace Comments
MyNiceProfile.com **DikalaKu Mengharapkan Redha Dan CintaMu** +~ HANYA SATU KALIMAH SATU FIKRAH SATU ARAH SATU CINTA SATU KEHIDUPAN ~+ Hello Kitty With Pet Lion

Saturday, February 9, 2013

10 PERKARA YAHUDI RAHSIAKAN

10 PERKARA YAHUDI RAHSIAKAN

1.Israel adalah salah satu pembekal rokok terbesar dunia tetapi rakyatnya tidak digalakkan merokok yang mereka cipta sebab mereka tahu ada kandungannya yang membunuh.

2.Israel pakal mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan tetapi ilmu itu khas untuk orang luar sebab mereka tahu bahan kimia yang terkandung dalam ubat akan merosakkan untuk satu tempoh masa panjang.Sebaliknya orang israel menggunakan Habbatus Sauda sebagai ubat mereka.

3.Taktik kaum ibu di Israel ketika mengandung adalah mereka mendengar suami mereka membaca dan menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk memperoleh bayi yang bijak dan petah.Hal ini kerana ketika ini fikiran dan perasaan ibu bersambung dengan anak dalam kandungan berbanding bercakap pada perut.

4.McDonald di israel telah membuat pengubahsuaian dari segi minuman.Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols,iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser.Kita masih lagi minum kafein berbahaya.

5.Di Israel,mereka memakan buah-buahan dahulu sebelum makan makanan utama.kerana hakikatnya makan hidangan kabohidrat kemudiaan diikuti buah-buahan akan menyebabkan kita berasa mengantuk dan lemah sehingga susah untuk memberi tumpuan di sekolah atau pejabat.Mereka sebarkan info yang salah kepada kita supaya makan buah-buahan sebagai pencuci mulut.

6. Israel terus melakukan pelbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun lalu dengan menggali di bawah tanah masjid tersebut supaya masjid tersebut runtuh dengan sendiri.

7. Majoroti buku sejarah di dunia mencatat negara-negara arab terlebih dahulu menyerang israel ketika perang pada tahun 1967.Fakta sebenar adalah israel yang menyerang negara-negara arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan tebing barat.tetapi mereka mengatakan bahawa serangannya itu adalah mempertahankan diri dan anti sipasi.

8. Di Palestin,penduduk kristian Palestin dan Palestin Muslim bersatu melawan penjajah Yahudi.

9. Pelajar-pelajar sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan ketika bersukan seperti menembak dan memanah untuk melantik otak fokus kepada sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan pada masa akan datang.

10. Hosni Mubarak adalah tulang belakang Israel dan Amerika selama 30 tahun





No comments:

Post a Comment