Religious Myspace Comments
MyNiceProfile.com **DikalaKu Mengharapkan Redha Dan CintaMu** +~ HANYA SATU KALIMAH SATU FIKRAH SATU ARAH SATU CINTA SATU KEHIDUPAN ~+ Hello Kitty With Pet Lion

Saturday, May 21, 2011

Sahabat,apa salahku padamu?

  Assalaimualaikum..coretan ini saya tujukan kepada sahabat saya yang tersayang..Bila pena mula berbicara,hatiku mula berfikir sejenak..sahabat,apa salahku padamu hingga dirimu diam menyepi..
 
 Kalau sahabatmu ini ada buat salah maafkanku..Jika sahabatmu ini ada tersalah cakap maafkan aku..JIka teguran sahabatmu ini menguriskan hatimu maafkan aku..Bukan niat sahabatmu menyakiti hatimu..

 Sahabatmu mengaku aku hanya insan biasa juga tidak pernah terlepas dari buat kesalahan..Tidak pernah terlepas dari berbuat dosa..tapi kenepa engkau tak cuba menyedarkan sahabatmu ini ketika dia dalam kealpaan..?Kenapa engkau terus mghukum dan terus berdiam diri?

 Aku bukan minta harta darimu tapi aku cuma pinta sebuah kemaafan dan teguran sahaja darimu..Tidak lebih dari itu..Sahabat,aku cuma pinta sesuatu sahaja darimu cakap jika sahabatmu ini ada buat kesalahan..itu pun sudah mencukupi buatku untuk mperbaiki kesalahan dan kelemahan aku..

 Maafkan aku sahabat untuk segala-segalanya..Akanku ingati dirimu hingga akhir hayatku..Engkau tetap sahabatku walaupun engkau menyepi diri,engkau menghilang jauh dariku..