Religious Myspace Comments
MyNiceProfile.com **DikalaKu Mengharapkan Redha Dan CintaMu** +~ HANYA SATU KALIMAH SATU FIKRAH SATU ARAH SATU CINTA SATU KEHIDUPAN ~+ Hello Kitty With Pet Lion

Saturday, May 7, 2011

Khas untukmu ibu

 Selamat hari Ibu..Tapi bagiku setiap hari adalah hari ibu..aku sayang mak aku sepenuh nyawaku..dan separuh nyawa lagi mestilah untuk abahku..separuh lagi untuk abang-abangku tidak dilupakan untuk sahabatku..Walaupun mak saya kadang2 suka marah dan membebel tapi saya sayang mak saya sebab saya tahu saya yang bersalah menyebabkan mak saya marah dan bising..
  Tika saya hampir kejatuhan,mak saya yang menjadi pendorong hidup saya untuk bangkit semula..Beliau tidak pernah berputus asa untuk menyakinkan saya semula..Beliaulah kekuatan kehidupan saya dan cahaya dalam hidup saya..Selagi saya bergelar anaknya saya akan cuba berbakti kepada mak saya..saya tak akan menghampakan lagi impian mak saya..
  Tak lama lagi saya bakal berjauhan dengan mak saya..saya akan melanjut pelajaran jauh dari mak saya..saya mesti akan rindu mak saya...biarlah orang kata saya anak mak,anak manja sebab saya sayang mak saya..Mak,adik akan sayang mak..
 Kepada saudara dan saudari diluar sana silalah hargai ibu,ummi,mummy dan mak anda selagi mereka ada..usah menyesal apabila mereka tiada..


Detik ms trus blalu tnp mnanti ssiapa&smakin hri umur kita pun akn meningkat bsama pengedaran masa. Kita smua dilahirkan didunia ini mlalui seorang yg bnama ibu. Bgitu besar pranan dan jasa insan yg bnama ibu ini.Rnungkanlah sjenak apakah yg telah kita lakukan untuk membalas segala budi ibu ini. Sekurang-kurangnya peluk&ciumlah ibu msing2 yg dpt bjumpa atau sekurang-kurangnya telefon ibu bgi mrka yg dduk berjauhan.dpetik salah satu blog