Religious Myspace Comments
MyNiceProfile.com **DikalaKu Mengharapkan Redha Dan CintaMu** +~ HANYA SATU KALIMAH SATU FIKRAH SATU ARAH SATU CINTA SATU KEHIDUPAN ~+ Hello Kitty With Pet Lion

Sunday, March 6, 2011

Cerita Hati

   Aku mengenalimu kerana sebuah pertemuan,
   Aku menyayangimu kerana sebuah kasih sayang,
   Aku mengingatimu kerana sebuah kenangan,
   Aku menangis kerana sebuah pertemuan,
   Dan aku tidak akan membencimu kerana sebuah persahabatan..

JIka persahabatan kita masih kuat,kita tetap akan bersatu jua,
Jika persahabatan kita ditakdirkan berakhir,walau sedekat mana kita,
kita tetap tak akan bersatu walaupun sehabis baik kita cuba menyelamatkannya..

   Kasih sayang padamu tidak akan pudar dan akan terus menyayangimu
   hingga ke hujung nyawaku..walaupun dilukia,walaupun disakiti,
   aku tetap akan memaafkan dirimu..kerana engakulah sahabat yang paling penting dalam hidupku

No comments:

Post a Comment